piątek, 31 lipca 2015

LBA - Libster Blog Award #part 2

Hej xdd
Zostałam nominowana do kolejnego LBA ^^
Tym razem nominował mnie Kuba z bloga: stanley-foto.blogspot.com. Jeśli nie wiecie o co chodzi (a pewnie wiecie) to wszystko macie w tym poście (klik). Więc zacznijmy odpowiadać na pytania ;)

1.Czy masz 2 imiona?
Tak mam 2 imiona. Joanna, Aleksandra xd

2.Ulubiona potrawa?
Ostatnio musli ^^

3.Dlaczego nazwa twojego bloga jest taka a nie inna?
Nie mogłam innej wymyślić xd

4.Miejsce w którym chętnie przebywasz to?
W parku miejskim xdd

5.Ulubione buty?
Converse ? Nie wiem xd

6. Gdzie pojechała byś na wymarzone wakacje?
Włochy ;o

7.Jaki typ filmów lubisz?
Komedie.

8.Twoje hobby to..?
Kiedyś śpiew.

9.W której klasie teraz jesteś/ będziesz?
I gimnazjum xd

10.Ulubiony kolor ?
Wszystkie lubię ;)

11.Ulubiona książka?
Jak już pisałam "wróć, jeśli pamiętasz" - Gayle Forman

To wszystkie pytania ^^ 
Teraz, kogo nominuję? 

LittleTynie - (kilk)
Nathalie - (klik)

Pytania te, na które odpowiadałam ;) 
Dzięki za przeczytanie! Trzymajcie się, do następnego posta ;)
Pozdrawiam
~Joanna

6 komentarzy:

  1. Fajne LBA :D. Ale chyba nie napisałaś pytań dla nominowanych? :)
    Byeeeeeeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ♥
    Tylko nie napisałaś pytań dla nominowanych XD

    Nathalie ♥
    life-and-teenager.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pytania z chęcią odpowiem w wolnym czasie! Dziękuję, że mnie nominowałaś, ponieważ to wiele dla mnie znaczy. c;
    Tak, piosenka, która Ci się podoba - ta, o której pisałaś u mnie w komentarzu - jest świetna! A teledysk do niej jest równie niesamowity. (:

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiedziałam, że Tobie też się podoba! :) Ja również pozdrawiam ;)

      Usuń