piątek, 17 lipca 2015

Mini haul z Warszawy + wyjazd do babci

Say hello!
W dzisiejszym poście pokażę Wam, co sobie kupiłam, kiedy byłam w Warszawie. Rzeczy jest mało, ponieważ moi rodzice śpieszyli się do domu i nie mogłam spokojnie chodzić po Złotych Tarasach i wydawać. No cóż, trudno się mówi. Przejdźmy do sedna. 

  • Firma: Sinsay (kilk)
Kupiłam tą bluzkę, ponieważ ostatnio u mnie w szafie króluje kolor biały, jeśli chodzi o górę. Nie wiem jak wy (oczywiście dziewczyny), ale ja białe, lekko kolorowe bluzki ubóstwiam, a szczególnie z napisem. Tak szczerze to dopełnienie do szortów, które pokażę Wam za chwilę :) 

  • Bluzka - Sinsay
  • Szorty - George. (tak, ta kropka to też nazwa) 
Bluzka prezentuje się tak. Wydaje mi się, że nawet dobrze w niej wyglądam i pasuje do mojej osobowości.
Do góry ubrania dopasowałam szorty (nie, nie o tych mówiłam wcześniej). Z tego co pamiętam, był to prezent od cioci, która przyjechała z Anglii. 

  • Firma: Sinsay (kilk)
Tsa, znowu Sinsay. Najlepsza firma modowa (jak dla mnie). Jeśli chodzi o dół ubioru to pomiędzy spodniami, spódniczkami a szortami zdecydowanie wygrywa ostatnia propozycja. Co do kolorów, to według mnie lepsze są szare, granatowe lub czarne niż kolorowe. Materiał? Jakoś w tej kwestii jest mi to obojętne, dlatego nie wypowiadam się na ten temat.

  • Bluzka - Sinsay
  • Szorty - Sinsay
Tak, bluzka którą dopasowałam też jest z Sinsay'a xdd. Jestem troszkę dziwna. Mam same rzeczy tylko z tego sklepu, haha ;d. Tym razem góra jest lekko różowa, czego zbytnio nie widać, bo słońce płata figle. Wydaje mi się, że gdyby bluzka była biała to było by zbyt poważnie. Róż dodaje takiej hmm, słodyczy?

  • Firma: Firefly
Co tu dużo mówić. Musiałam kupić jakiś strój dwu częściowy, bo wyrosłam z poprzedniego. Chciałam coś oryginalnego i kolorowego (wiem zmienna jestem). Oczywiście kupiłam również dolną część, ale wydaje mi się, że nie ma sensu pokazywania majtek, które wyglądają tak samo jak góra stroju :) 
Nie zrobiłam dalszej części zdjęć, bo było za zimno (nie, nie kłamie :/) 
Jeśli coś Wam się spodobało - napiszcie ;) 

To teraz dalsza część posta. 
Jak wiadomo z wakacji trzeba korzystać, więc rodzice mnie wywieźli do babci xd. Nie wiem jak wam, ale mi na wsi się strasznie nudzi i postanowiłam zrobić coś dodatkowo. Próbowałam swoich sił w fotografii, ale nie jestem pewna czy mi to wyszło xd Sami oceńcie :)





Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post i zapraszam do komentowania! :) 
Pozdrawiam
~Joanna 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak i jak na Samsung Galaxy Trend Plus, to jakość jest nawet ok cn?

      Usuń
  2. Moim zdaniem zdjęcia, nawet jak na robione telefonem i wgl są ładne. Najbardziej podoba mi się to z wiśniami/czereśniami (nie potrafię rozpoznać xD ).
    Taka ogólna rada do bloga. Dodaj gadżet z obserwatorami ale z blogowymi a nie google+. Osobiście chętnie będę czytać twojego bloga i przy okazji zapraszam do siebie (dopiero wróciłam po przerwie)
    http://elutte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ! Planowalam takie cos dodac, ale jeszcze sie do tego nie zabralam. Bardzo sie ciesze, ze Ci sie podoba :D Zajrze do Ciebie z wielka checia ;)

      Usuń
  3. Jak bedzie ciepło to dokoncz zdj haahahhahaah

    OdpowiedzUsuń