środa, 29 lipca 2015

LBA - Libster Blog Award *.*

Hello!
Zostałam nominowana (pierwszy raz w życiu, jeśli chodzi o blogowanie o.o) do LBA, czyli Libster Blog Award. Ogólnie chodzi o to, że osoba nominowana odpowiada na pytania osoby, która ją nominowała, a później osoba nominowana zadaje pytanie kolejnym osobom, które nominuje (tak właśnie xd).
Mnie nominowała Nathalie z bloga http://life-and-teenager.blogspot.com/. Serdecznie tam zapraszam.
To co, zacznijmy odpowiadać na pytania ;)

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka (seria książek)?
Nie mam ulubionej. Niezbyt lubię mieć książkę przed oczami, ale gdy mnie wena złapię to potrafię się przemóc i coś przeczytać. Moją "aktualną" książką jest "wróć, jeśli pamiętasz" autorstwa Gayle Forman (2 część) 

2. Ile blogów czytasz?
Na razie 6.

3. Od jakiego czasu blogujesz?
Jeśli chodzi o tego bloga to pierwszy post pojawił się 5 lipca 2015 r, a jeśli chodzi o wcześniejsze blogi (o grach) to od 2012 r. 

4. W jakie gry przeglądarkowe grasz (podaj nicki)?
Aktualnie w żadne, ale grałam w Transformice (nick: Litkusia) i w MovieStarPlanet (nick: AsQu <3) Nie dodawać, bo nie gram już xdd 

5. Czy czytałaś kiedyś Harry'ego Pottera? Jeśli nie, to zamierzasz? 
Nie. Tak samo nie oglądałam filmu (wiem, jestem potworem :/) 

6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka (jedna)?
Aktualnie One Last Time - Ariana Grande *.* 

7. Z jaką osobą poznaną w internecie chciałabyś się spotkać?
Z kolegą :c 

8. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Nie jest to dokładny rodzaj. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho.

9. Jakiego rodzaju lubisz książki?
Jak już mówiłam - nie czytam często. 

10. Jakie jest Twoje marzenie/marzenia?
Marzeniami się nie dziele, są one dla mnie, są prywatne. 

11. Wolisz czytać książki w wersji papierniczej czy w wersji elektronicznej?
Papierniczej ;)

Tak więc to były wszystkie pytanka! Jeszcze raz bardzo dziękuje ;* 
Kogo nominuje? Kogo by tu nominować? xd 
Nominuję cztery blogi: 
Kasi (kilk)
Stanley'a (klik)
Jelly (klik)
Justyny (klik)   

Nie jestem pewna czy mogę nominować osoby, które już to robiły, więc jeśli nie chcecie robić kolejnych postów na ten temat, nie róbcie (Kasia, Jelly) ;) 
Przyszła kolej abym ja Wam zadała pytania, więc oto one.

1. Co cię najbardziej denerwuje?
2. Jakich youtuberów subskrybujesz (wymień max.4) 
3. Na jaki kolor chciałbyś/abyś pofarbować swoje włosy? 
4. Czym się interesujesz? 
5. Planowałeś/łaś założyć kiedyś kanał na YouTube? 
6. Dlaczego tematyka twojego bloga, jest taka, a nie inna? 
7. Jesteś osobą spontaniczną?
8. Jaki jest twój styl?
9. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
10. Masz przyjaciela, któremu możesz powiedzieć wszystko?
11. Jakiej marki jest twój telefon (podaj dokładną nazwę xdd) 

Tak! To wszystko! O odpowiedzi nominowanych proszę mnie powiadomić tu, w komentarzu.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Pozdrawiam
~Joanna 

8 komentarzy:

  1. Hej, hej!
    Wpadłaś na mojego bloga, więc ja odwiedziłam Twoją stronkę. Przeczytałam kilka postów i myślę, że jeszcze nieraz tu wejdę. :)
    Podobają mi się Twoje odpowiedzi na pytania. ツ
    Myślę, że się polubimy! Zwłaszcza, iż stwierdziłaś, że mamy podobne charaktery. c;
    Co do tego kolegi.. Spróbowałabym się z nim umówić i spotkać - gdzieś, kiedy będziesz z rodziną. Wiem, że może nie oczekiwałaś rady, ale mimo to..

    Będę wpadać! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za wszystko! Za radę i za to, że podoba Ci się to miejsce ;)

      Usuń
  2. Już druga nominejszyn :*
    Zrobię jak wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha dzięki za nominacje xdd przez noc nabiorę wene na odpowiedzi xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebys mi sie nie skarzyl ze tylko ja czytam tw bloga xdd

      Usuń
  4. Woow mam dwie nominacje o.e : 3. Muszę nabrać chęci do odpowiadania na pytania : 'c c':. Thank yoou : 3.
    Byeeeeeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha prosze bardzo xdd Na pewno ci się uda ^^

      Usuń