sobota, 11 lipca 2015

Holidays, so beautiful! (1,2)

AKTUALIZACJA POSTA: Witajcie! W dzisiejszym poście opowiem coś o moich wakacjach, jak je spędziłam no i gdzie. Będzie to podzielone na 3 posty, (po dwa dni).

Razem z rodziną wybraliśmy się do miejscowości Nasielsk, hotelu Nosselia. Jest on położony na niejakiej "farmie" Krzyczki (nie, to nie jest prawdziwa farma ;)) Nocleg mieliśmy zapewniony od poniedziałku do niedzieli (6.07 - 12.07), czyli na 6 dni. 
  • DZIEŃ 1 
Na miejscu byliśmy o 17.00 (6 h jazdy), rozpakowaliśmy się i zaczęliśmy zwiedzać. Dostałam plan farmy i po kolei zwiedzałam ośrodek razem z rodzicami. Łapcie zdjęcia (kliknij na fotki, aby powiększyć) ;)

  • DZIEŃ 2

Po śniadaniu zrobiliśmy zakupy. Później pojechaliśmy na "basen" i powiem szczerze, że mi się tam nie podobało ;-; Wróciliśmy na obiad, a po obiedzie był odpoczynek na hamakach i zraszacze. Kolacja w restauracji i gra w badmintoma.



Zapraszam na kolejne części! 
~ Joanna

    9 komentarzy:

    1. Świetny post :3

      W miarę możliwości zapraszam do siebie;) stanley-foto.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Fajny, ale krótki post. Mogłaś dać dwa dni w jednym wpisie ;) #Kasiapouczaboinoniezabronisziksde
      Nie no, ale tak serio napisałam, jakby było lepiej.

      Zapraszam do mnie
      maly-czlowiek-myslacy-inaczej.blogspot.com

      P.S. Polecę CB u mnie na blogu *-*

      OdpowiedzUsuń
    3. Fajny post.

      zawsze-pozytywnie-nastawiona.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Super post *o*. Najlapszy wygląd bloga ever *o* ❤
      forever-and-always-crazy-girl.blogspot.com <<my bloog<<
      Bye
      Jelly

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Najlepszy* ;w;
        I super pomysł na posta^_^

        Usuń
      2. Strasznie Ci dziękuje *.* Obserwuję bloga :3

        Usuń