niedziela, 30 sierpnia 2015

Moje prezenty urodzinowe!

Hej :)
Dawno nie było postów, za co Was bardzo przepraszam.
Dzisiaj będzie długo wyczekiwana notka, na temat moich prezentów urodzinowych. Mam nadzieję (jak zwykle), że post przypadnie Wam do gustu. Zapraszam do czytania! ;)

Pierwszym prezentem jest oczywiście prezent od rodziców. Nie będę się tu zbytnio rozpisywać, bo jednak są to moi rodzice i rozumieją mnie jak nikt inny, tak samo wiedzą co lubię i co bym chciała dostać. W tym roku podarowali mi nowe okulary, jak i oprawki. Oczywiście w komplecie było też opakowanie do nich. Według mnie, rodzice trafili z prezentem w 10!




To teraz czas na przyjaciół. Zacznę od suwenirów, które dostałam od wyjątkowej osoby, Kasi. Bardzo dobrze wiedziała, co mnie uszczęśliwia i co kocham. Podarowała mi prześliczny T-shirt z moim ulubionym numerem a również datą urodzenia. Dostałam też zapachową świeczkę, o smaku waniliowym. Ktoś, kto jest moim przyjacielem lub zna mnie "troszeczkę" bardziej, powinien wiedzieć, że świeczki to tylko waniliowe ;)
Oczywiście, nie obyło się bez czegoś słodkiego, w tym wypadku czekolady. Kasiu, dziękuje za wszystko, bo jednak to mały gest, a wiele znaczy ;x ;*

marka: page one young


Kolejną moją przyjaciółką od której dostałam prezent jest Justyna. Podarowała mi cudowną bransoletkę ze znakiem nieskończoności. Do tego dołączyła błyszczyk i słodycze. Wzruszyłam się, bo jednak ktoś pamięta, że o ta o tej i dzisiaj kilka lat temu się urodziła. Dziękuje bardzo i zapraszam na jej bloga (taki mały rewanż ;*). Dopiero zaczyna swoją karierę, więc potrzebna jest jej motywacja. Jeśli możecie, wejdźcie i skomentujcie! ;) 



firma: essence

Przedostatnie prezenty dostałam od kolejnej przyjaciółki, Weroniki. Ona zbytnio nie wiedziała, co lubię itd, więc kupiła mi pomadkę o smaku mlecznej czekolady i powiem Wam, że z suwenirem trafiła. Wiadomo, nie codziennie ma się na ustach smak czekolady, no nie? ;D 

co do firmy (czy jest jakakolwiek) to mam wątpliwości xd

Ostatni prezent dostałam od Stanley'a. Jest to plecak Galaxy i to czego się o nim dowiedziałam, zwaliło mnie totalnie. Mianowicie Kuba wygrał go w konkursie u Karoliny z kanału StylizacjeTV. Troszkę mnie to zasmuciło, no bo ej, on miał być mój. No i teraz jest haha, dziękuje bardzo ;* 


W tym miejscu, kończę ten post. Wszystkie prezenty są piękne i bardzo Wam wszystkim dziękuje, że pamiętaliście. To bardzo uszczęśliwia i podnosi na duchu. Dziękuje Wam jeszcze raz i do zobaczenia w późniejszym czasie! ;D

Dziękuje za przeczytanie! Zapraszam do czytania kolejnych postów ;)
Pozdrawiam
~ Joanna

6 komentarzy: