wtorek, 1 września 2015

1 WRZESIEŃ - najlepszy dzień w roku!

Hej ;p
Spokojnie tytuł posta, to zwykły sarkazm (tak swoją drogą to wiecie, że jest rocznica II wojny światowej?). 
Jak każdy wie, zaczął się wrzesień i szkoła. Dla niektórych nowa. Tak samo jest w moim przypadku. Dzisiaj o 9.15 rozpoczął się kolejny etap w moim życiu, gimnazjum. Zobaczyłam wiele nowych twarzy i poznałam miłych, bądź niemiłych (to akurat wyjdzie w praniu ;)) ludzi, no i nową wychowawczynie. Co do niej to jest pozytywną, miłą osobą, a przynajmniej taką się wydaje. Co do reszty klasy, to nie mam uprzedzeń i postaram się chociaż z kilkoma osobami zapoznać, czy nawet zaprzyjaźnić. Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne. W dalszej części "spotkania" pracowaliśmy w grupach i każdy sobie pomagał. Mam nadzieję, że w całym roku szkolnym to się nie zmieni. Wstępuje do I klasy  z nadzieją, że poznam tam sympatycznych nauczycieli i rówieśników, bądź starczych czy młodszych i na razie jestem zadowolona - co już mówiłam ;).
Będzie też coraz więcej nauki i mniej wolnego czasu, więc posty będą pojawiać się rzadziej. Mogą być chwile, gdy będę pisać 3 dni pod rząd lub może być też przerwa nawet miesięczna. Wszystko zależy od nauki. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to podstawówka i nauki jest o wiele, wiele więcej. Dlatego wybaczcie, jeśli postów będzie coraz mniej i będą pojawiać się rzadziej. Mam jeszcze w planach, aby robić posty "zastępcze", jednak nie jestem do końca przekonana czy to dobry pomysł. Proszę, napiszcie czy podoba Wam się takie coś. Dzisiaj to już wszystko ode mnie. Życzę Wam przyjemnej nauki i najlepszych ocen! ❤ *u*

Pozdrawiam
~Joanna

PS Aha, napiszcie też czy chcielibyście zobaczyć Back To School w moim wykonaniu ;) 

8 komentarzy:

  1. Ja jak przeszłam do gimnazjum z podstawówki (moja gimbaza jest ponoć bardzo dobra), to w ogóle się więcej nie uczyłam, a może nawet trochę mniej i skończyłam z średnią 5,1 ;p. Moim zdaniem nie jest aż tak dużo nauki!
    Powodzenia w nowej szkole!
    Co do Back To School to ja akurat nie interesuję się tymi postami, ale myślę, że możesz napisać, czemu nie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulżyło mi to co napisałaś. Jednak dochodzi te kilka przedmiotów i z tego mogę mieć własnie najwięcej do nauczenia. Ah no i dziękuje za "wsparcie" ;)

      Usuń
  2. Fajny post! Witaj w klubie. Ja poznałam kilka osób, z nauczycielką jest podobnie jak u Ciebie. No podsumowując to bardzo fajnie :D Będę tutaj wpadać i zaobserwuję za momencik bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejuu *u* Strasznie mi miło, że wpadłaś! Powodzenia z nauczycielką haha ;p

      Usuń
  3. Zrób BTS, plissssss.
    A i wiesz, że w piątek się spotykamy? ^^

    OdpowiedzUsuń