środa, 2 września 2015

Ulubieńcy sierpnia! ♛

Hej!
Nadszedł wrzesień, więc pora na ulubieńców sierpnia ;) Jak pewnie wiecie, w sierpniu miałam urodziny (klik) więc jest to dla mnie dość wyjątkowy miesiąc. Tu tak samo jak w ulubieńcach lipca nie będzie kategorii książka i film. Wydaje mi się, że jeśli będzie brak tych kategorii podczas kolejnych ulubieńców, nie będę musiała już o tym mówić. Oczywiście będą cztery kategorie (jak zawsze) - kosmetyk, część ubraniowa, muzyka i przysmak/jedzenie. Jednak co wybrałam na ulubieńców tego o to miesiąca? Zaraz się przekonacie!

Kosmetyk (2) :  

Używałam tego chyba cały sierpień xd Jest to olejek oczyszczający z ekstraktem herbacianego drzewa (?) lub coś podobnego. Niezastąpiona firma - LoveNature. Bardzo dobrze przydaje się osobom z trądzikiem i faktycznie odżywia i oczyszcza twarz. Gdzie dokładnie można go kupić to nie wiem, bo zakupiła go dla mnie moja mama. Szukajcie w firmach kosmetycznych.


Kolejną rzeczą jest mydło...
Tak, możecie się śmiać, ale od tego mydła to ja się uzależniłam. Kremowe z dodatkiem mleka i miodu - najlepsze! Po umyciu nim skóra tak ślicznie pachnie i jest delikatniejsza. Strasznie, ale to strasznie Wam to mydełko polecam. Co do dostępności to na pewno znajdziecie je w Biedronce (szalone zakupy). Firma kompletnie mi obca, ale produkt bardzo dobry, więc może polubię Lindę ;p 

Cześć ubrania (2) : 

Sierpień w tym roku był wyjątkowo gorący, ja nie wiem dla czego co i jak, ale te upały nawet do września się utrzymują. Lato się przedłuża :) Nie wiem jak wy, ale ja w długich leginsach, getrach czy spodniach nie wytrzymuję. Moim ulubieńcem na te gorące dni są właśnie te spodenki. Wydaje mi się, że nie mogę tego nazwać szortami. Są one zwykłe, szare. Co ważne są na gumce, więc się łatwo rozciągają. Dodatkowo ta wstążka (?) tak uroczo wygląda ;p Kupicie je w LCW teen.



Tya, część ubraniowa :/ Bardziej biżuteria no ale ok :/ Są to takie śliczne kolczyki - jabłka z malutkim kryształkiem w środku. Dostałam je chyba od rodziców, co do tego nie jestem pewna. Gdy je odnalazłam, od razu widziałam, że będę je nosić długo. Nie mam kompletnie pojęcia, gdzie można je kupić :/ W komplecie był też łańcuszek z takim samym jabłkiem, jednak nie wiem gdzie go odłożyłam :/

Muzyka (1) : Margaret - Heartbeat 


Normalnie kocham, kocham i jeszcze raz kocham! Według mnie najlepsza piosenka w wykonaniu Margaret! Tak na co dzień nie słucham jej piosenek, ale ta po prostu przewyższa wszystko. Jeśli chodzi o ocenę teledysku to 8/10 (nie, nie 2/10 xd). Brakuje tam czegoś co pokazuję, że ten teledysk jest wyjątkowy. Tylko spokojnie, to moja opinia. Jednak co do piosenki jestem przekonana w stu procentach. Jest świetna! 

Przysmak/jedzenie (1) : 


Na ulubieńca którego można zjeść, wybrałam lody z McDonalda xd Jadłam je kilka razy i powiem Wam, że na prawdę mi smakują. Śmietankowe + polewa mm. Najlepsza karmelowa (ta po lewej). Kocham takie połączenie. Ostatnio jadłam je na spotkaniu z Justyną. Bardzo mi smakowały. Mam nadzieję, że jej też hehe :p 

Dotarliśmy do końca! Dziękuje Wam bardzo za przeczytanie i mam nadzieję, że się podobało ;)
Pozdrawiam
~Joanna

10 komentarzy:

  1. Co do piosenki musze się zgodzić xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Heartbeat to ja Ci pierwszy raz puściłam. Było supi. 💞👌

    ~ Ala

    Ps. A jednak masz bloga. Wiedziałam! 👈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alunia ;p Mam xdd Ale puki co nauka przewyższa i nie mam czasu na nim pisać.

      Usuń
    2. Ja też niedługo założę to mi zrobisz reklemę na swoim blogu, cn?



      Dzięki jesteś taka dobra. Jak założę to Ci podlinuje.

      A i jeszcze coś.


      AAAA! NOWA PŁYTA ONE DIRECTION! PREMIERA 13 LISTOPADA! AAAA! MUSISZ JĄ KUPIĆ!!!! NAZYWA SIĘ 'MADE IN THE AM'! AAAA!

      Tak, tak skończyłam.
      ~ Alunia 🙌

      Usuń
    3. Zrobie ci tą reklame ahah xd

      Usuń