poniedziałek, 10 sierpnia 2015

[TAG] 100 pytań, których nikt nie zadaje

Witajcie moi drodzy!
Jestem bardzo ciekawa jak zareagujecie na tagi w moim wykonaniu i postanowiłam zrobić taki jeden na blogu. Wydaje mi się, że tag: 100 pytań, których nikt nie zadaje jest dość popularny. Normalne odpowiadanie na pytania (jakbyś ktoś nie spotkał się z zasadami). Dobra, zacznijmy! ;)

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Pierwsze pytanie, a ja nie znam odpowiedzi xd. Nie było jeszcze takiej rzeczy, wciąż czekam na "coś".

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Zamkniętej.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Kiedyś zabierałam, teraz rzadko przebywam w hotelach.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Cała nie, ale muszę przynajmniej jedną nogą.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Może jakbym była silniejsza ;p

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?

Kiedyś tak, teraz nie.

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Niedźwiedzia. Nienawidzę pszczół ani os.

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Nie używam.

9. Czy masz piegi?
Mam, ale malutko (za dużo czasu na słońcu).

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Pewnie, że nie.

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Przechwalanie się byle gównem. Jeśli, powiedzmy moja przyjaciółka dostała szóstkę z biologi i się chwali. No to ok. Pogratuluję. Jednak ona mówi to po raz drugi, trzeci, czwarty i myśli, że ja o tym nie wiem. Nie wiem czy to wkurza innych, ale mnie na pewno.

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Szczególnie jak byłam mała.

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Chyba jak każdy, haha ;d

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Hm, nie przypominam sobie xd

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Chyba tak.

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Częściej sznurki plecaków :>

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Z jedną. Kasia, pamiętasz tę noc? O 1 w nocy na balkonie? Hah ;d

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
A jaki rozmiar może mieć łóżko piętrowe? Bo jo nie architekt to nie wiem <: xd

19. Piosenka tygodnia.
Było w ulubieńcach lipca ;)

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Hmm, jeśli byłaby to lekko różowa, pudrowa koszula, to chyba nie byłoby tak źle.

21. Czy nadal oglądasz bajki?
Czy "H20 - wystarczy kropla" to bajka? xd

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Nie oglądam dużo filmów. Puki co, nie mam takiego.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Nie zakopywałabym go. Schowała gdzieś na dnie szafy, a potem 20 razy przeleciałabym taśmą.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Najczęściej herbatę, lub wodę z sokiem :x

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Pomidorowy.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kopytka, ale nie takie normalne tylko bardziej na kształt wałka. Podobno kiedyś mówiono na to "paluchy" + jabłko i marchewka.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Nie oglądam ich często. Można seriale wymieniać ? :/
Jak tak to "O mnie się nie martw" ❤

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama?

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nope.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
NOPE.

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Wydaje mi się, że życzenia na urodziny. Do kolegi.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Haha oczywiście, a wy nie? ;P

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie jeżdżę (...)

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Na szczęście nie xd

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Świeży chlebek + masło + ser żółty + pomidor

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Płatki z mlekiem, musli, kanapki z Nutellą.

37. Kiedy chodzisz spać?
Tak po północy jakoś...

38. Czy jesteś leniwa?
No troszku jestem <;

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Księżniczka, wróżka.

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?


41. W ilu językach mówisz?
W jednym. Angielski umiem, ale nie aż tak by płynnie się nim porozumiewać.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.

43. Lego czy lincoln lego?
Znam tylko lego, więc lego.


44. Czy jesteś uparta?
Niby tak, ale częściej bardziej uległa niestety.

45. Leno czy Letterman?
Poziom tych pytań mnie przerasta. Coś łatwiejszego bym poprosiła :x

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Pewnoo ;d

47. Czy boisz się wysokości?
Tak trochę.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Czasami się zdarzy :)

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
No jasne.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nigdy nie tańczę, po prostu słucham muzyki i przeglądam wszelkie portale.

51. Czy używałeś broni?
A pistolet na wodę się liczy? Jestem kryminalistą?

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
6 marca 2015 r.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie. Kiedyś nawet miałam występować w musicalu, ale moi rodzice nie dowieźli mnie na czas, gdy był casting. Mimo to, facet powiedział, że zadzwoni kiedy będzie kolejny. No i do dzisiaj nie zadzwonił ;)

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Święta? Ależ skąd xd

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Oczywiście, pierogi moim życiem ;3

56. Ulubione ciasto owocowe?
Szarlotka mojej cioci.

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Piosenkarką, aktorką lub ginekologiem (błagam, nie pytajcie xd)

58. Czy wierzysz w duchy?
Niby nie, ale się ich boję. Na przykład nie potrafię obejrzeć horroru, bo potem to wszystko mi się śni.

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Miewam je bardzo często.

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nope.

61. Czy nosisz kapcie?
Zimą. Latem nie za często.

62. Czy nosisz szlafrok?
Szlafrok forever c:

63. W czym śpisz?
W koszulce i bieliźnie.

64. Pierwszy koncert?
Majki Jeżowskiej. Pierwsza miłość, już zapomniana haha.

65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman. Tam najczęściej przebywam.

66. Nike czy adidas?
Nike.

67. Cheetos czy fritos?
Cheetos.

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Orzeszki.

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nope.

70. Czy brałaś lekcje tańca?
Tak. Tańczyłam przez 6 lat. Później mi się to znudziło i bardziej się skupiłam na nauce.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Brak rodzeństwa, sorry.

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
*Asiunia próbuję* No powiedzmy, że chyba nie xd

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nigdy nie brałam udziału w ortograficznych. Zawsze piosenki.

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Płakałam nie raz, ale może nie będę opowiadać.

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie.

76. Czy masz gramofon?
Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie. Bardziej świeczki zapachowe.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?
Nie.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Ariany Grande, Kasi Popowskiej.

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Sylwi Grzeszczak. Huhu, tłumy szaleją!

81. Gorąca czy zimna herbata?
I taka i taka.

82. Cukier czy słodzik?
Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Średnio. Co do samej umiejętności to umiem utrzymać się na wodzie i popłynąć, ale gdy wiem, że pode mną dno jest bardzo głęboko to zaczynam się odrobinę bać.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Potrafię.

85. Czy jesteś cierpliwa?
W sumie to nie wiem. Raz tak, a raz nie.

86. DJ czy zespół na wesele?
DJ.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Ponad 15 festiwalów piosenki, zawsze miejsce na podium.

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Żadne. Oliwki, to nie mój klimat,

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
No, w miarę.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon.

92. Chcesz się ożenić?
Wolałabym się omężyć, ale to w swoim czasie ;)

93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
Hm, nie mam żony, 100 % hetero, sorry.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
Moja pierwsza miłość była w zerówce, ślub i obrączki z papieru. Z niejakim Maciejem.

95. Czy dążysz do celu po trupach?
Raczej nie.

96. Czy masz dzieci?
Nie.

97. Czy chcesz mieć dzieci?
No, ale nie teraz xd

98. Ulubiony kolor?
Często się to u mnie zmienia. Każdy pastelowy jest śliczny :)

99. Tęsknisz za kimś teraz?
Na szczęście nie :')

100. Czy chodzisz na fitness?
Nie potrzebuję, więc nie ;d

Ok, jeśli dotrwaliście do końca to Was podziwiam :) Możliwa jest też opcja, że ominęliście wszystkie pytania, zazdroszczę rozumu, haha. No nic. Dziękuje Wam za przeczytanie. Do następnego posta.
Pozdrawiam
~Joanna

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie pytania o.e. Janie umiem szyć i się nie nauczę!!! :c Wiesz, że bardzo dużo ludzi nie wie co to znaczy heteroseksualista? Lol ;w;. Nie rozumiem ludków ;w;. Byeeeeeeeeeeee JellyJednorożec JJ.C AP ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje xd I tak. Niestety wiele osob nie zna stwierdzenia heteroseksualista.

      Usuń
  2. Czy to o mnie chodzi w punkcie 11? Jak tak, to powiedziałam to tylko RAZ i tyle. "Nie darłam się" na całe osiedle gadając "Mam szóstkę, mam szóstkę!!!".
    Brawo za napisanie odpowiedzi na 100 pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o ciebie. Podalam po prostu przyklad i dziekuje haha 😂

      Usuń
  3. Wiem jaki post bedzie nastepny ;D (Skype hahah)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie i muszę stwierdzić, że trochę się dowiedziałam! c;

    OdpowiedzUsuń